Become a dealer?

Thuiswinkel
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0

    Registreer nu als klant en ontvang direct 10% korting Registreer nu als klant en ontvang direct 10% korting

  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0

    Registreer nu als klant en ontvang direct 10% korting Registreer nu als klant en ontvang direct 10% korting

    Verzenden

    Wij doen zorgvuldig ons best om de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 19:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden*. Helaas lukt het niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

    *Als u voor DHL kiest dient u voor 18:00 te bestellen, anders wordt uw bestelling pas de volgende werkdag opgestuurd.

    Als u kiest voor DHL, dan ontvangt u direct na uw bestelling een e-mail met daarin een track & trace code om uw bestelling te kunnen volgen.

    Verzendkosten

    DPD verzendkosten zijn €5,95 (voor pakketten onder de 150cm) en €10,95 (voor pakketten 150cm of langer via Transmission). Verzendkosten zijn afhankelijk van het pakket formaat.

    DHL verzendkosten zijn €5,95 (voor pakketten onder de 150cm) en 10,95 (voorpakketten 150cm of langer via Transmission). 

    Gratis voor bestellingen binnen Nederland (met uitzondering van de waddeneilanden) en België vanaf € 125,- exclusief BTW, zowel thuis of bij een DPD / GLS pakketshop.

    Bij een verzending naar de waddeneilanden zijn de verzendkosten €9,95.

    De genoemde verzendkosten zijn exclusief BTW.

    Levertijd

    Levering verloopt geheel via DPD tenzij anders aangegeven. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag (ook zaterdag) tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. U ontvangt na uw bestelling van ons een Track & Trace e-mail. Hiermee kunt u uw pakket volgen. 

    Heeft u gekozen voor aflevering bij een DPD servicepunt? Houd er dan rekening mee dat uw pakket de eerstvolgende werkdag (ook zaterdag) bij het DPD punt geleverd wordt. Haal het pakket binnen 7 werkdagen op. Mocht dit niet lukken neem dan contact op met het DPD punt, dit om retournering van het pakket en extra verzendkosten te voorkomen.

    Bekijk hier alle DPD punten: alle DPD servicepunten

    Bekijk hier alle DHL punten: alle DHL servicepunten

    Wat doet de vervoerder als u niet thuis bent bij bezorging?

    U kunt als klant kiezen tussen verschillende vervoerders, namelijk: DPD, DHL, Transmission en SmartFX.

    De verschillende vervoerders handelen anders als u niet thuis bent tijdens de eerste levering.

    DPD

    Particulieren

    Voor particulieren geldt het volgende: als u op het moment van de eerste levering niet thuis bent zal DPD het pakket bij de dichtstbijzijnde pakketshop afgeven. Hiervoor zijn echter wel twee uitzonderingen, namelijk:

    - Als het pakket te groot is, dan zal het pakket voor een tweede keer bij u worden aangeboden. (Het pakket is te groot als de afmeting van het pakket groter zijn dan: L100 x B50 x H50 of het pakket zwaarder is dan 20kg.

    - Mocht er geen pakketshop zijn die dichterbij is dan 5km van het opgegeven huisadres.

    Indien u bij de tweede levering ook niet aanwezig bent of mocht het pakket te lang bij de pakketshop blijven liggen, zal het pakket weer detour gestuurd worden naar ons.

    Nogmaals ontvangen:

    Indien u het pakket nogmaals wenst te ontvangen rekenen wij extra verzendkosten. Dit komt doordat wij de detour verzendkosten (€4,50) en een detour boete(€2,50) moeten betalen.

    Wilt u uw pakket nogmaals ontvangen? Dan vragen wij u vriendelijk om alleen de detour boete te betalen.

    Crediteren:

    Indien u het pakket niet wenst te ontvangen en het bedrag wenst gecrediteerd te krijgen rekenen wij €4,95 voor de detour verzendkosten, plus €2,50 boete die wij krijgen door het niet afhalen van een bestelling bij de pakketshop.

    Bedrijven

    Voor bedrijven geldt het volgende: Als het pakket naar een bedrijfsadres gestuurd word, dan zal DPD het pakket drie maal aanbieden bij u. Mocht het na vier dagen nog niet gelukt zijn op het pakket te leveren, wordt deze weer detour gestuurd.

    Nogmaals ontvangen:

    Indien u uw order nogmaals wenst te ontvangen rekenen wij per pakket extra verzendkosten, en ook de retourkosten en detour boete per pakket. Dit komt doordat wij de detour verzendkosten, de nieuwe verzendkosten en de boete moeten betalen voor elk pakket die niet afgehaald werd bij de pakketshop.

    Kosten per pakket: €5,95 (of €6,95 voor pakketten 150cm of langer) opnieuw verzenden, €2,50 detour boete, €4,95 detour kosten.

    Het totaalbedrag ligt aan de hoeveelheid pakketten die opnieuw verstuurd moeten worden.

    Crediteren:

    Indien u uw order niet wenst te ontvangen en het bedrag wenst gecrediteerd te krijgen rekenen wij de verzendkosten van opsturen van uw order, de detour verzendkosten, plus de detour boete die wij krijgen door het niet afhalen van een bestelling bij de pakketshop.

    Kosten per pakket: €5,95 (of €6,95 als het pakket 150cm of langer is) verzendkosten, €2,50 detour boete, en €4,95 detour kosten.


    DHL voor levering op thuisadres

    Pakket ontvangen op huisadres 

    Plaats je voor 17:30 uur een bestelling, dan wordt het nog dezelfde dag verzonden. Zorg dat je een geldig e-mailadres invult in de check-out, dan laat DHL het weten wanneer zij het pakket hebben ontvangen en wanneer de bezorger langskomt. Als de bezorging is ingepland, stuurt DHL je nog een bericht. Hierin staat hoe laat de bezorger jouw pakket komt afgeven. Komt het geplande bezorgmoment niet uit? Of wil je het pakket toch liever ophalen bij een DHL ServicePoint of Pakketautomaat? Vanaf de dag vóór de bezorging kan je het bezorgmoment of de –locatie wijzigen. Dit doe je makkelijk en snel via track en trace of de Mijn DHL app. 

    Bezorger gemist? 

    Ben je niet thuis op de dag van bezorging? Dan probeert de bezorger je pakket af te geven bij de buren. Je ontvangt een gele kaart in de brievenbus. Hier staat op waar het pakket in de straat is afgegeven of bij welk DHL ServicePoint je het pakket de eerstvolgende werkdag kan afhalen. Wil je een ander bezorgmoment of locatie kiezen? Download de Mijn DHL app of gebruik de code op de gele kaart om een andere bezorgoptie te kiezen. Wijzigen kan op de dag waarop je de kaart ontvangt. 

    Pakket ophalen 

    Ligt je pakket klaar? Dan ontvang je een e-mail of bericht in de Mijn DHL app. Je pakket wordt zeven kalenderdagen voor je bewaard. Daarna gaat het automatisch retour naar ons gestuurd. Neem voor het ophalen bij een DHL ServicePoint een geldig legitimatiebewijs mee. 

    Nogmaals ontvangen:

    Als particulier worden er geen extra kosten in rekening gebracht om het pakket nogmaals op te sturen.

    Voor bedrijven worden wel opnieuw de verzendkosten in rekening gebracht. 

    Crediteren:

    Particulieren hebben recht op het volledige aankoopbedrag incl. verzendkosten. 

    Bedrijven hierbij wordt wel 4,95 verzendkosten in rekening gebracht.

     

    Alle genoemde verzendkosten op onze website zijn Excl. BTW.

    LET OP: Indien pakket afwijkende maten heeft zoals 130CM+ of zwaarder zijn dan 20KG+ kan het zijn dat wij het pakket onderbrengen bij een andere leverancier die beter omgaat met deze specificaties. Dit gebeurd ook als bedrijven kiezen voor een consumenten levering omdat de levering dan buiten kantoren uren om kan worden ingepland wat niet gewenst is. Wij bedanken u voor uw medewerking hierin.in.

    Heb je nog vragen?

    Telefoonnummer

    036 760 50 65
    9,2Review LogoWij scoren een 9,2 op Webwinkelkeur

    Ledlichtgroothandel.nl

    Koningsbeltweg 51
    1329AE Almere
    Nederland Bekijk op Google Maps